Οι άνθρωποι γεννιούνται με ένα μέρος του εγκεφάλου τους να είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να είναι έτοιμο να βλέπει λέξεις και γράμματα, ορίζοντας στη γέννηση ήδη το στάδιο στο οποίο μαθαίνουν οι άνθρωποι πώς να διαβάζουν, σύμφωνα με νέα μελέτη.
«Η εμπειρία με την ομιλούμενη και τη γραπτή γλώσσα πιθανότατα θα ενισχύσει τις συνδέσεις με συγκεκριμένες πτυχές του γλωσσικού κυκλώματος και θα διαφοροποιήσει περαιτέρω τη λειτουργία αυτής της περιοχής από τις γειτονικές της, καθώς ένα άτομο αποκτά τη γνώση της γραφής».
Το εργαστήριο του Saygin στο Ohio State εξετάζει επί του παρόντος τους εγκεφάλους των παιδιών 3 και 4 ετών για να μάθει περισσότερα σχετικά με το τι κάνει το VWFA πριν τα παιδιά μάθουν να διαβάζουν και σε ποιες οπτικές ιδιότητες ανταποκρίνεται η περιοχή.
«Ο στόχος είναι να μάθουμε πώς ο εγκέφαλος γίνεται εγκέφαλος ανάγνωσης», είπε. Η εκμάθηση περισσότερων για την ατομική μεταβλητότητα μπορεί να βοηθήσει τους ερευνητές να κατανοήσουν τις διαφορές στη συμπεριφορά ανάγνωσης και θα μπορούσαν να είναι χρήσιμες στη μελέτη της δυσλεξίας και άλλων αναπτυξιακών διαταραχών.
«Γνωρίζοντας τι κάνει αυτή η περιοχή σε αυτήν την νεαρή ηλικία θα μας πει λίγο περισσότερα για το πώς ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να αναπτύξει την ικανότητα ανάγνωσης και τι μπορεί να πάει στραβά», είπε ο Saygin. «Είναι σημαντικό να παρακολουθούμε πώς αυτή η περιοχή του εγκεφάλου γίνεται όλο και πιο εξειδικευμένη».
