Skip to content

Στο βιβλίο τους που κυκλοφόρησε πρόσφατα «Your Brain on Art: How the Arts Transform Us», η Susan Magsaman και ο Ivy Ross, υποστηρίζουν ότι μόλις 20 λεπτά την ημέρα ενασχόλησης με την τέχνη μπορούν να σε κάνουν ένα παιδί καλύτερο στην επίλυση προβλημάτων και στη μάθηση, όπως διαβάζουμε σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στο cnbc.com.

Οι μαθητές που εκτίθενται στις τέχνες «έχουν υψηλότερες φιλοδοξίες πανεπιστημιακής εκπαίδευσης»

Οι εκπαιδευτικοί προβάλλουν επίσης τα οφέλη του προγραμματισμού τεχνών, ειδικά για τα μικρά παιδιά.

Ο Brian Kisida είναι επίκουρος καθηγητής στο Truman School of Public Affairs στο Πανεπιστήμιο του Μιζούρι και συνδιευθυντής του Εργαστηρίου Τεχνών, Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτικής Δέσμευσης. Ερευνά πώς οι μαθητές σε σχολεία που δεν διαθέτουν πόρους επηρεάζονται από την έκθεση στην τέχνη.

«Οι μαθητές [που εκτίθενται στις τέχνες] έχουν λιγότερα πειθαρχικά παραπτώματα και βελτιωμένη δέσμευση», επισημαίνει. «Τείνουν να έχουν υψηλότερες φιλοδοξίες για πανεπιστημιακή εκπαίδευση και υψηλότερα επιτεύγματα σε τυποποιημένες βαθμολογίες γραπτών εξετάσεων. Οι μαθητές μαθαίνουν να εκφράζονται καλύτερα και να έχουν τη δική τους άποψη».

Τα πιο σημαντικά αποτελέσματα παρατηρήθηκαν σε παιδιά δημοτικού, ισχυρίζεται.

Η έκθεση των παιδιών στην τέχνη σε νεαρή ηλικία μπορεί να βοηθήσει στη διαμόρφωση του εγκεφάλου τους προς το καλύτερο.

Το πρωτότυπο άρθρο https://childit.gr/45210/%CF%80%CE%B7%CE%B3%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CF%83%CE%B1%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%AD%CF%87/ ανήκει στο ΠΑΙΔΙ Αρχεία – Childit .